日本リージャスホールディングス株式会社
Sales Director
業界:
レンタルオフィス
世界各国のお客様に対し、ビジネスの規模や内容に合わせたオフィスソリューションを提供しています。
1989年にベルギーのブリュッセルで創設、スイスに本社を置くリージャス・グループは、ロンドン証券取引所に上場しています。そのネットワークは世界120カ国以上1,100都市を超える地域、3,300拠点に及び、会員数は250万人に上ります。
現在ご利用いただけるビジネス拠点は、120カ国、1,100都市、3,300拠点に及び、世界最大のネットワークを構築。その大多数が各国主要都市のビジネス中心地、もしくは空港などへのアクセスに便利な場所に立地しています。
これら選りすぐりのビジネス拠点に、新しい時代のワークスタイルに適応する多彩なオフィスプランをご用意し、併せて会議室、バーチャルオフィス、各種業務サポートサービスなどをワンストップで提供しています。
日本においては、日本リージャス株式会社が1998年、新宿パークタワーに最初の拠点を開設し、事業を開始。
高品質な「リージャス」ブランドのビジネスセンターとコンパクトな「オープンオフィス」ブランドのビジネスセンターを積極的に日本全国で展開しています。
募集要項
Job Purpose:
Part of the country leadership team, driving sales performance for this dynamic and fast growth company.
Maximize revenues by increasing conversion of sales leads and drive sales growth across multiple brands.
Oversee the development and execution of the country sales plan.
Understand customer needs so we advise which solutions and products are appropriate.
Spend time with existing customers to improve customer satisfaction and look for opportunities to sell additional products and services.
Work closely with Marketing to identify new channel opportunities and grow existing ones through targeted campaigns.
Understand the local market to ensure pricing is competitive.
Be a strong brand ambassador, network with the local business community to gain market intelligence and generate sales leads.
Drive performance of the local sales team.
Work closely with Group teams to ensure sales tools are up to date and relevant to the local market.
Required Skills, Experience & Qualifications:
・Fluent in Japanese and English language.
・Senior B2B solution/service sales and business development background.
・Tangible track record of driving the top line sales growth, improving results month by month.
・Pro-active approach to networking within business communities to generate new leads.
・Works with customers to understand their needs and finds solutions to their problems.
・Proven ability to develop, manage, track, and close sales and pipeline opportunities.
・Flexible and broadminded with a “can-do” attitude, possessing a disciplined approach to business development.
・Motivated, self- reliant, ambitious, and looking to join a team with significant growth aspirations.
・Ability to motivate and drive sales teams, whilst ensuring they have the right resources, and are trained properly.
・Monitor and measure performance through accurate and timely reports.
・Professional and clear communication skills coupled with the ability to network at a high level and build strong business relationships.
給与:
年棒制 800万円~1200万円+ボーナス
雇用形態:
正社員
勤務地:
大阪府
応募資格:
【必須要件】
・職務経験:10年以上
・キャリアレベル:エグゼクティブ・経営幹部レベル
・英語レベル:ビジネス会話レベル (英語使用比率:25%程度)
・日本語レベル:ネイティブレベル
・最終学歴:⼤学卒: 学⼠号
・現在のビザ:日本での就労許可が必要です
企業情報
社名:日本リージャスホールディングス株式会社
設立:1989年
代表取締役会長 :河野 貴輝 代表取締役社長:西岡 真吾
メインオフィス:東京都 新宿区 西新宿3-7-1 新宿パークタワー 30階
従業員数:290名
事業内容:レンタルオフィス、コワーキングスペース、バーチャルオフィス、貸し会議室の運営
IWG has been at the forefront of the flexible workspace revolution for more than 30 years. We have made it possible for
organisations and individuals everywhere to take a new approach to the traditional working day. We have over 3,400
locations across over 110 countries allowing millions of people every day to have a great day at work.
Our customers are start-ups, small and medium-sized enterprises, and large multinationals. With unique business goals,
people and aspirations. They want workspaces and communities to match their needs. We provide them with choice through
our portfolio of brands, covering serviced offices (Regus, Spaces, HQ, Signature and No18), commercial real estate
brokerage and managed office solutions.
Join us at https://www.regus-office.jp/
問合せ
この求人に関する問い合わせ先
株式会社エスエスケイ
株式会社エスエスケイは、日本リージャスホールディングス株式会社より採用業務を正式に委託しています。
TEL:03-5604-7117
E-mail:info@sskrelations.co.jp
記載内容については、随時変更されることもありますので、予めご了承ください。
応募フォーム
プライバシーポリシーの取り扱いについてはこちらをご確認ください。